all my love is for you .

Det var ett tag sedan nu, väldigt länge, kanske exakt 376 dagar sedan !! Det har vart tomt efter dig de kan jag lova. Nu skulle jag behöva dig som mest tror jag. Allt pepptalk. Skulle bara vilja säga några ord, eller bara bokstäver. Men nu är det försent och jag kan fortfarande inte släppa det, sedan den 8 april 2006, dagen efter så lova jag mig själv att jag skulle följa min första tanke. Bara för att jag inte gjorde det den dagen! Men alla säger till mig att det inte var mitt fel, jag vet väl det men jag ångrar mig..! Men har jag följt min första tanke varje gång sedan dess, nej...Men det har blivit en bättring efter varje gång. Love you always!! Ni två är också inräknade. Alla tre!

Känner att jag måste få ut det, och det är ju väldigt personligt och vill inte göra det här egentligen. Men måste ju få ut det som man tänker.


Igår så var jag och fikade med Johanna  hennes pojkvän och hans kompis och Frida :) Jolly skulle gö en intervju och det gick ju bra. Jolly vi vet ju vilken kroppsdel vi är mest stolta över, men fick väl tona ner det ;D hehe. Första gången jag gjort ngt utanför mina egna dörrar sedan operationen. Blev väldigt glad att du frågade mig, för blev väldigt uttråkad hemma, när ingen annan vill gö ngt med mig. Thank you!  :D

Du vet vem du är och du är med mig always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback