Äntligen kom den dagen.

Jopp, nu blev jag äntligen en stor flicka :D

Igår så fyllde jag 18 bast och då var det sjlvklart föll rulle med släktkalas. På morronen så kom dom in och sjöng för mig, och självklart så var jag vaken innan som alla andra år (eftersom jag är så morronpigg) . haha tycker att dom kunde repat lite innan så dom i alla fall hade samma ton nr dom sjöng :D hahah.

I lördags så hade jag lite tjejmidda med Johanna, Ida, Fanny och Frida :D Eftersom att jag inte kan gå ut på krogen med mitt ben och kryckor än så satt vi hemma hos mig hela kvällen och tjöta och åt oss tjocka.. Men det funka också :D

Och till sommarn blir det Per Gessle med syrran då :D mihii. blev riktigt glader faktiskt när jag fick biljetten av henne :D Hoppas att han är bra ensam också!

Säger bara, skolavslutningen då blir det FULLT ÖS Johanna!! =D


Tack för alla fina presenter jag fick !!! Love U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback