feelings for you .

jo jag känner något, men frågan är , Vågar jag ta riksken. Det vet jag inte, vad är det jag kan förlora på det? Ingenting faktiskt. Tror jag. Vill jag, vill jag inte ? Det är min fråga.
Undrar om du vet att jag vill ta risken. Tror inte det. Hoppas att du också vill ta riksen. vad kan vi förlora på det.


Nu är det inte långt kvar till operationen av mitt knä heller, lite nervöd ändå tror jag :O . Men det kommer ju att gå bra, mer nervös i fall dom kankse ringer och säger att det inte blir ngt denna gången heller...

Nu är det påsklov också och jag är hyerstressad över hur jag ska hinna med allt. Men får väl ta det lilla lugna.
Stinker fortfarande rök från igår när dom rökte som skorsstenar där inne i lokalen. Därför så måste jag in i duschen och få bort den lukten. Vidrigt !


                                                                   tessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback