summer feelings .

Första april, Första grillen, Första tupplur i solen, Första fikan på månaden.
Det har ändå vart mycket Första idag :D å det har vart riktigt göttigt !

Jo i fredags så hade vi middag, bara vi flicker. Äntligen var vi samlade och kunde snacka skit med varandra eller bara släppa ut sina känslor och vi kan tjööta om sådant bara vi gör. Jag gillar våra moments med varandra.

Idag så har det vart lugnets dag själv. Städade lite och hjälpte lite till med maten (A) å jag bakade gooa muffins, med hallon&blåbär och sedan några med coccos [: Gott var det.
Sedan så kom jag hem nyss från stan där Frida och Ida var med och fikade. Vi pratade så mycket och det var trevligt.
Färgade också mitt hår idag och det blev heelt kaos !!  jag blev ju blond :/ Skulle ju bara ha lite guldiga slingor och dte blev gul/blondt ! :O 


image8

                                                                                                                                           


                                                                                                                                                             tess  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback