Let's Pök

Dagen börjar när solen stiger upp.
Dagen slutar när solen atiger ner.
Dagarna snurrar runt med rutiner från år och dar.

JO idag så träffade jag på farbröderna polis på bussen. Eller killen bakom. Poliserna tyckt att denna stackars utländska pojke liknade en kille som hade rymt typ !! :O Läskigt. En rymling i Högsbohöjd liksom.
´
Jag och Fanny kollade film idag :D Kommer inte ihåg vad den heter just num neb den var bra ;D. Grr Fanny, Love you always !  Men innan filmen börja så kollade vi på " Så ska det låta" och en av gästerna var min gamla idol Fredde Granberg  från Ronny och Ragge och Peter Settman är ju programledare så det blev en lite återförening där, Fredde sjöng "Rara söta Anna" :D och då sjöng Peter med ! Och helt plötsligt så gled byxorna av Ragge ! Han kan fortfarande, även om polisongerna åkt av :D heelt jävla härliga e dom. Mina största Idoler FOREVER !!!!!

Me love Ronny & Ragge !! (L)

image6







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback