sorgen har slagit till än en gång i mitt liv .

Idag blev det på riktigt. Nu vet jag att du är borta, föralltid !
Nu kan du inte komma tillbaka. Varje tår som fälldes var för dig. Du finns alltid med mig. Alla tre.
Ni har en speciell plats i mitt hjärta.
Begravningen var fin och det var inget tjöt om Gud. Det var en tid så att vi kunde minnas Dig. Jag fick reda på saker som jag inte visste. Att du och mormor satte er på en motorcykel från Tyskland och drog till Sverige. Önskar att jag hade vart lite mer frågvis om Andra världskriget . Men du hade dina svåra minnen från den tiden som jag väl förstår.
Men nu är allt över för dig och jag hoppas att du har det bättre nu än vad du hade det dom senaste månaderna som du var riktigt sjuk. Cancer är inge roligt.


RIP Morfar.
3april 1935 - 20 februari 2007
.
image3

Kommentarer
Postat av: ida

aaw älskling. du vet att jag fiins här för sig (a)(L)

2007-03-21 @ 00:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback