spegelboll

haha, ja jag skratta så kt på jobbet i helgen. Killen-med-dom-förkorta-byxorna kom på besök, han splear i Öis tydligen och har inte bytt matchbyxer på typ 2 år. Eller så har han köpt ett nytt par förkorta byxor, hahah. Jo det var det roliga som hände på söndagen på jobbet.

Sedan så träffade jag Johanna en liten stund igår och en stund idag :) Länge sedan faktiskt. Typ 3 veckor snart :o .
Det var trevligt faktiskt, och imorgon blir det lunch igen :] mihii.

Min praktik tar snart slut och det har varit tre riktigt slappa veckor. Skulle hellre haft något mer att göra faktiskt ! Lite knäppt att jag säger det faktiskt. Jajja. Nästa vecka är det påsklov och då blir det ett nytt försök till knäoperationen. Blir det inte av denna gången så vet jag inte vad jag tar mig till. Usch och fy!



Min knapp tillhör Ida !! 

image7

Kommentarer
Postat av: ida

din knapp e min!!! (L)

2007-03-28 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback