Äntligen :]

Imorgon, riktigt längtar tills att det blir måndag, imon, 21 maj :D
Ska äntligen få ta av otosen från mitt vänstra ben efter att ha gått med den i 6 veckor och 4 dagar  :D
Jag tror att jag nog aldrig har längtat så mycket efter att kunna ta på mig ett par riktigt tajta jeans. Jo okej det har jag nog, efter förra operationen :p Fast då hade jag ju pös-jeans, fast ändå inte riktigt samma sak...
Och förmodligen så behöver jag ju bara krycksen i några dar, och får ju lov att gå utan dom innomhus :D
Ohh, pirrigt värre ;]

Kommentarer
Postat av: Frida

wiiie va skönt babe ! hoppas det känns skönt nu då :)

2007-05-22 @ 21:35:16
Postat av: Frida

wiiie va skönt babe ! hoppas det känns skönt nu då :)

2007-05-22 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback