skolkorten har kommit!

hehe "äntligen" har skolkorten kommit! Men jag fick ingen skolkatalog :O Ville ju se i den ;] Men dom personliga korten var det inte lika spännande att se i år eftersom att vi fick välja själva vilket vi ville ha direkt efter. Eller ah, jag fick inte välja mitt egna det gjorde ngra andra :/ Ville ha ett där jag inte har ett dundersmile (hatar att le på kort) men efter mycket om och men fick klassisarna och fotografen sin vilja igenom :) Jo men blev väl hyffsat nöjd ändå. Kompiskort med Johanna också :D Det blev väl ändå bra, eller vad tycker du Jolly?
Haha på klassfotot är jag den ändå som har ett leende med tänder (A) hade sagt till mig själv den dagen att jag måste le på något skolkort här i livet och nu var det ju det sista så var ju tvungen... Fast studenten kommer ju och då blir det smile som fan :D
image31

image32

Kommentarer
Postat av: ida

aaaw sötnötter :]

2007-10-26 @ 09:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback