Sverige-Danmark... en släktfight!

Uppladdningen började redan när min pappas farbror ringer och frågar på danska -Hur går det i matchen? Okej han hade inte den bästa kollen eftersom att han trodde att den var igår, men vad kan man begära av en dansk som bor i österrike..? :d haha.

En grymt bra och intensiv match från båda hållen enligt mig. Men sedan att domarn inte var den bästa tyckte jag förstörde väldigt mycket av matchen :O Zlatan gjorde en riktigt bra insats och låg inte på latsidan för en gångs skulle som han ändå har gjort väldigt mycket, idag gav han allt utom ett mål. Det måste bli ett slut på måltorkan!
Domaren fatta jag inte riktigt hur han kunde missa en hands på 1 meter...?!  Kasst avslut av domaren...

Om ni såg någon med en Sverige tröja i danska klacken så kan det ha vart min far :D hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback