"åh åh vi gömde oss i vipsen"

jöpp nu sitter jag här och är redan klar, och ska först åka om en timma! gjorde mig klar på 20min... Satte på tv:n och såg att dem redan börjar visa barnprogram om julen, känns lite tidigt, fast det kanske det inte är egentligen... 
Igår insåg jag att mina grannar är lite, jaah uppför sig som moppekids en aning, lite fjortis över dem kändes det som igår. Jag och Stefan skulle gå till grillen och köpa en kebabrulle. Och där kommer ju några från husets ungdomar också. Min närmsta granne och 3 st till. Jao, vi konstaterade att dem inte var något för mig att försöka umgås med ;D haha. 

Nu är helgen över och skolan börjar igen... Just nu i Grafisk Formgivning håller vi på med att göra tidningar, du vet la att Beards are the new black ;D haha då kanske ni akn gissa vad vi har för ämne. Ska bli kul när den bli klar. 



;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback