Don´t stop the music!

Söndag alltså det är redan Söndag 23 november 2008! Imon är det bara en månad kvar tills julafton... Den här terminen har vart den snabbaste i hela mitt liv känns det som och vi har inte ens haft något höstlov, kanske beror på att man har kul i plugget :). 
Min dator ska in på reparation igen nu på måndag, imon så hela morgonen har bestått utav att bränna över musik, bilder och skolarbeten (alltså viktiga saker) till skivor och så lär det fortsätta ett tag framöver på dagen... Har bara fått gjort 9 plattor med musik än så länge och har väldigt mycket kvar bara på musik fronten :O Får säga hur det går sedan och hur länge jag orkar stå här och fortsätta innan jag gör ett tappert försök till att börja städa igen... Men detta är viktigare (A) 


Dagens visa: Duffy- Delayed Devotion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback