Inlägg of the month!

Jo även om det känns som om att det bara är jag som håller det vi sa den där söndagen den 24 augusti 2008, dagen då jag lämnade Högsbohöjd och mitt kära Göteborg till Stigtomta i Nyköping. Våra inlägg... Vet inte om det är meningslöst nu? Jag får ju aldrig mitt inlägg varje månad... Men här kommer ditt!

Okej du vet redan det mesta som har hänt mig den senaste månaden. Men hade tenta i projektledning idag och det gick la sisådär... Inte mycket plugg i helgen eftersom att det var dags för en makeover i lägenheten, i alla fall halva :D Blev sjuuuukt nöjd med resultatet, vem vet kanske sätter er flickor på andra hälften i december (A)  Har också fått en finfin frys, ända nackdelen är att den ibland börjar att låta, den låter som en mage gör när den kurrar typ... ;D Du får la ta och lyssna när du kommer till mig. Har beställt en lampa till storarummet också som antagligen kommer att vara på plats i mitten av november, mihi. Det blir typ som en inflyttningsfest när ni kommer, vi tar den på fredagen tror jag, blir super! :D 

tjaaa det var la allt för denna gången min trasdocka <3

Kommentarer
Postat av: ida

åh babe du ska få ditt inlägg snart jag lovar och det ska inehåll anått smarrigt! håller bara på att samla ihop massa skit till ditt inlägg. längtar tills vi ses, känns så tråkigt att du är så lååångt borta :( men snart, ja snart då ses vi å jag längtar ihjäl mig!!! du är suppppppppppeeeeeer min älskade krycka! tack för att du är min vän!

Postat av: fanny

miss you kyckan men är inte så lång kvar tills vi ses ;) du är sööt <3

2008-11-04 @ 00:27:49
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback