jag borde se ljuset i slutet i tunneln, men det skyms av ett stort svart hål.

Blev så glad i förrgår när dem ringde och sa att jag kunde hämta datorn, men den glada munnen förvandlades till en ledsen när han sa att dem inte hade hittat felet...! Blir så trött på det här nu. Köper en dator som ska vara bäst. En Mac ska man ha  inom den här branschen. Men jag har bara haft så mycket strul med den. från början har det vart något fel som dem inte kan hitta och nu har dem bytt moderkort och hårdisk och felet återstår ändå! GE MIG BARA EN NY DATOR! Så på måndag ska jag åka in med den till datanissarna. Kolla ungefär hur lång tid det kommer ta. Orkar inte detta längre!
Skulle ha köpt datorn i den första affären som vi va i och då hade jag ju förmodligen inte haft det här felet! Så i helgen ska jag spara ner allt ja vill ha kvar och bränna över bilder och musik på skivor så att jag inte blir ledsen och allt försvinner. Kommer ta så lång tid men, jaao vill ju inte att mina saker sk försvinna. 


Snart är det första advent och jag ska sätta upp min julstjärna :D mihi. Måste ju ha lite sådant i alla fall. Är ju ändå kvar tills 17 december... Sen åker jag hem till Göteborg och tillbringar jullovet. 
Snart kommer flickorna upp till mig ska bli väldigt kul faktiskt. Har det mesta planerat ;D 
Torsdagen blir det förmodligen inflyttningsfest hos Linda och sedan rockbaren.
Fredagen blir det antingen party hemma hos mig eller om vi vill ta oss in till stan den kvällen också. Hur som helst kommer att bli dunder.

Kommentarer
Postat av: Evelina

längtar ihjäl mig faktiskt (A) kan du inte bak brö t mig me, me fisksopp till tack?!

Postat av: tess

vem vet vad ni hittar på bordet när ni kommer ;D

2008-11-21 @ 19:43:48
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: fanny

åå ska bli så kul :D längtar nu, de kommer bli superrrrr bra ;)

2008-11-23 @ 16:44:10
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback