om du så va den sista på denna runda boll

hahah skrattar, och det behövde jag igår när det klirrade av telefonen. Mådde lite bättre av att få skratta av ett sms. Kanske snarare vem det var ifrån faktiskt, har inte hört av personen på länge och det va jag gla för! Någon annan som fått samma sms från personen? hehe

Mår lite bättre just nu, mkt bättre än imorse och igår, så blir skola imon och middag ute his mig, en lugn sådan. Mår oftast bättre av att ha sällskap. På fredag e det också Stockholm så måste bli helt frisk..! 

Kommentarer
Postat av: ida

tell me aboute the sms :D:D haha!

Postat av: fanny

ja vill veta om sms:et ;D wohooo

2008-11-13 @ 20:16:11
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha vem är K då ? :O:O

2008-11-14 @ 12:31:44
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: tess

vadå vem är K? :/

2008-11-17 @ 16:40:21
Postat av: Anonym

de stod ju från k på mitt : o sa ja ju apa

2008-11-18 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback