rullar med ögonen och funderar på en sång.

Idag fick jag upp mina julstjärnor och ljusstaken i fönstrena, blev riktigt nice :D Detta var nog dagens stora gärning. Åkte sedan in till Moa och Christel för att käka en väldigt mumsig lunch, lax, potatis och creme fraich m. senap i! Åhh va gott det var...! Sedan svängde vi förbi skolan en riktigt lång stund för att arbeta med våra små klappar ;) hehe. Och när klockan slog runt halv sju så skulle vi gå på tårt-kalas.
Pappa svängde förbi Wettergrens outlet idag i Högsbo industriområde idag efter jobbet och köpte mig en bok om typografi för endast 25kr!! Helt otroligt pris! En paff Therese i andra sidan telefonlinjen. Jag har kollat på typografi böcker som ligger runt 1000kr men ah jag hoppas verkligen att den är bra nu, för vill verkligen ha en bra typografi bok. Thanks pappa (A) 

Varför är jag den sortens människa som får ett dåligt samvete även om jag inte har gjort något fel...?



snark snark!

Kommentarer
Postat av: fanny

duktig du e som fårr upp ljusstaken mm ;)haha wiiieee snart kommer vi till dig, å du lova mig att inte tänka på dom 95 kr OKEJ!!! ;) pusssen my darling <3

Postat av: Anonym

höö? :P

2008-11-30 @ 13:47:34
Postat av: Anonym

Du är den du är sötnos! Kan vara bra någonstans, fast bara om du gjort något som du ska ha dåligt samvete för, du ska stå på dig för vad du tycker! u know it!

2008-11-30 @ 13:49:09
Postat av: therese

det gör jag inhte heller fanny :P

2008-12-01 @ 08:43:24
Postat av: fanny

Bra babe ;) haha

2008-12-01 @ 21:27:58
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback