varmt te och smaskiga pepparkakor

Dem senaste helgerna har vart väldigt lugna nu det sista, folket har flytt staden. Men igår (fredags) så hade jag bestät mig för att åka in till stan en stund och sen ångra jag mig och så velade jag fram och tillbaka. Till slut så blev det att jag fick besök ut till stigtomta och det gamla ålderdomshemmet och på tv:n gick Idol för full rulle.. :D

Idag åkte jag in till stan och kolla runt lite och hittade en väldigt fin klänning som jag vill ha (A) Får se vad plånboken säger i slutet utav månaden... När jag kom hem så såg jag att Pearl Harbor skulle komma på tv:n så då bommade jag mig i soffan! 
Lagade också till en jätte god wok, blev riktigt nöjd med den idag, så kambenen lockade inte så mycket efter det syrran ;D 
Nu sitter jag med en kopp te i famnen och en pepparkaka i knät, I love it! 

Nästa fredag blir det Stockholm och studiebesök och förhoppningsvis kanske lite shopping! 





Have a nice evening! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh måste jag också få smaka! /J

2008-11-08 @ 22:34:49
Postat av: ida

haha sjukt snygg bild :D me like!

Postat av: tess

haha absolut Jocke, om du svänger förbi Nyköping någon dag ;P





2008-11-09 @ 09:58:28
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: tess

vi e heta som Björnligan <3

2008-11-09 @ 09:59:08
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: fanny

viii e BÄST!! haha ;D

2008-11-09 @ 16:44:22
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback