warwick avenu

Musik, bilder och skolarbeten och jag har bara hunnit med lite mer än hälften på flera timmar! Det går för sakta och jag behöver tomtens hjälpreda om jag vill bli klar innan natten... Har vart väldigt duktig och bara tagit en paus, när jag pratade med Fanny, okej det blev en ganska lång rast så som vi prata ;D Men det är alltid kul! Snart kommer flickorna också. Inte ens två veckor kvar, helt kanon. Och när dem åkt så är det typ bara två veckor tills att jag kommer hem för julen. 
På tisdag bär det av till IKEA med Moa, Christel och Viktor, ska bl kul med en dagsutflykt :D


Nu ploppa första skivan med bilder ut så bara att börja jobba igen och sortera ut bilder till nästa cd so ska brännas...

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: fanny

wiiieee ska bli underbart att träffas <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback