3 gånger på en månad, börjar göra ont

Japp nu va det dags igen snart blir det 4gånger om jag räknar med helgens besök, ja jag menar alla mina besök till Stockholm. Imon är det 3:e besöket på mindre än en månad :o Men anledningen till besöket är väldigt kul! Jag & Lina ska på studiebesök på VeckoRevyn, och ja det va faktiskt jag själv som våga ta kontakt med dem ;D höhö. Sedan det allra bästa, ska köpa mig en alldeles egen Mac-book (A) mihi Tack mamma & pappa ni är Bäst! Älskar och saknar er! Ni ska få ett riktigt tack när jag kommer hem till Götet den 16oktober (A). Sedan ska vi flickor såklart checka runt i staden, jag kan ju visa bonde-flickan från Katrineholm hur man gör i storstaden, fick reda på att det inte änns finns H&M i katrineholm :O ända staden utan detta jätteföretag?! woho vi ska fåå så kul, om bara min feber vill släppa helt :( Kanske ska träffa Jennie, den dära snälla söta flickan som gjorde frukost till oss alla i Halmstad ;D hehe, hon ska visa mig datoraffären (A)

Nää, nu ska jag lägga mig med en kopp te i soffan och ba ta´t lugnt så jag orkar med morgondagen!


peas&love everyone that i know ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback