blundar och suger så att smaken försvinner,

Jöpp, idag bara dte reegnar, regnar och åter regnar dt! Måste skaffa mig ett paraply... Tur för mig att jag satte hjärnan på max imorse när jag vakna och lär lockarna vara kvar i håret efter duschen, onödigt jobb att platta håret och lockarna kommer tillbaka bara för att det regnar :/ Så nu sparade jag mig lite jobbigt jobb och sleetna hårtoppar ;D
Grannen min ringde på förut (tror att det va raggarn) och fråga om jag visste om dem hade lagat stoppet i avloppet inne i tvättstugan. Sen börja vi prata och han sa att jag fick låna moppen hans om jag ville och vädret tillät, sen bjöd han in på fest typ ;P höhö. Så nu vet jag ytterligare lite om folket som bor i byggnaden. Vi har SpritgladePeter, Raggarn, BoPsyk, DövaGubben, och tanten... Jopp sen ska det finnas några fler ju men dem här var dem "intressanta", sen ska det bo två stycken tjejer ihop och en nyinflyttad kille på min våning... Men ser ju knappt folket.

Ska åka om typ 1timma in till "Nypan" som det tydligen kallas. Då blir det Inflytningsfest/födelsedagskalas ;D wooho!


yoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback