ensamhet och chokladslick

Jo idag sa jag nej till party, hur kunde jag egentligen? Bara för att man somna förut i skolan och fortfarande e trötter... Ångra mig lite nu faktiskt, men ah blir riktig fest i helgen hemma hos hon den dära som jag ska skaffa klippkort te soffan hos :D hahah. Kan vattna dina blommor i gengäld tänkte jag, lr låna ut ugnen  min någon gång då och då när du vill ha ugnsgrejjer ;D höhö!
Men fick städat och diskat upp all min disk! helt överfyllt i diskhon :O + att jag bakade kaka , mummA!  Men imon blir det tjockiskväll hos Lina med film och pizza och kankse till och med goodis, vem vet jag kankse tar med mig min kaka också:]
Nu sitter jag i min lägenhet och lyssnar på Håkan Hellström och drömmer mig bort!
Fick reda på att sötnosarna från Göteborg har bokat biljetterna idag också! Woohoo nu e det ju säkra bullar att ni kommer upp :D Vi ska ha så mysigt, vm vet kankse inte behövr gå till plugget på fredag så kan vi umgås helt själva den dagen också (A)


So I wanna know, whats the name of the game!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback