helt snurrig och inget vill fungera så som jag vill ha det!

Har nu hittat körkortet som var på villovägar, ligger på posten inne i Nyköping på Norrköpingsvägen 9. Och ah nu ska jag bara hitta dit så det blir en tess på villovägar. 
Mitt bankomatkort fungerar fortfarande inte och banken i Nyköping kan/vill inte hjälpa mig eftersom att min adress fortfarande  inte är f"flyttad" typ och inga böcker kan jag beställa innan min nya adress finns, helt sluut på detta! orka att flytta!

Just det ja heelt glader! Trodde att mina föräldrar skulle såga mitt förslag rejält när jag fråga om min syster kunde lämna kvar bilen hos mig när hon kommer hit och besöker mig så jag kan få ha den i typ en månad. Och dem sa att det skulle nog gå bra :D Att dem till och med hade pratat om det innan jag kom med förslaget. Hoppas bara att sis min går med  på detta, e ju inte hnns bil även om hon vill påstå det ;P höhö.

Grattis till dig också sötnos! Du och jag som fixat körkort, några kvar bara! Kör inte ihjäl folket på Götets gator nu bara ;D Hoppas att du e en lika naturbegåvning som mig ;D höhö!

Snart kommer ni upp bara n vecka och 1dag kvar!! :D wooho, måste bara stääda så ni ser att jag sköter mig ;D

Kletar!

Kommentarer
Postat av: ida

åååh det ska bli så kul. saknar dig såå!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback