hur j*vla svårt kan det va?!

Nu e jag så jävla arg och vill bara skrika ut. Vilken tur att jag inte bor hemma och har min egna lägenhet! Fick mitt nya bankomatkort och va suuperglad, även om dom skickat det till fel adress, ända ner till Göteborg typ 36mil från mig. Men min snälla pappa skicka upp det samma dag med posten så att jag skulle kuna ha lite pengar. Idag så skulle jag använda kortet för första gången när vi va och fika med projektgruppen på första mötet :D
När jag skulle betala den mumsiga bageln och tea´t så medges inte kortet! :O Moa var snäll och låna ut pengar (A) Sen  skulle jag prova det nya kortet i en bankomat och tänkte att jag kanske va tvungen att aktivera det. NEJ! så va inte fallet. Jag rusa till frisören där jag skulle vara om 10min sa att jag var tvungen att flytta fram tiden om det gick för att mitt nya bankomatkort inte funka, så det gick bra sa han. Springer nästan ner till banken eftersom att den närmsta redan hade stängt, tur va det knappt något folk. Kommer fram till herren bakom kassan och frågar va som har hänt och han säger att kortet är Mekulerat? något sådant och det betyder typ spärrat! HUR? Han sa att det hade hänt i måndags, och jag fick kortet i förrgår :S fattar nada. Så nu har jag inget bankomatkort till Stockholm i helgen!! :O Vill slå någon just nu!


Något kul! i Helsingborg ser man ut som spöken på körkorten ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback