Månadens inlägg till dig!

Jöpp nu var det dags igen sötnos! Hoppas att du inte glömmer av. Känns som om att du eller ni glider irån och det vill jag verkligen inte! Du kanske har mycket att göra men det ska väl inte böhöva bli såhär bara för det, eller?! Ja ringer, men ni råkar inte varatillgänliga vid det tillfället, men varför inte bara ringa upp senare när ni sätt mitt missade samtal? :( Du bara går ifrån msn utan att säga något till mig när vi sitter och pratar... Det känns som ganska mycket sådant nu!
Och ja! Även om jag typ bor 36mil ifrån er, så vill jag ändå veta vad som händer i era liv! och jag hoppas att du är intresserad av vad som händer i mitt.

Ja men nu får jag väl berätta vad som händer då, eftersom att det va det vi kom överänns om att vi två skulle göra till varandra minst en gång i månaden... Tycker att det va jätte kul när du och Nadia var här uppe, och vi åkte till stockholm (även om det e väldigt tunna väggar ;) ) haha. Sen dess har jag haft väldigt fullt upp med lite olika saker, vi kan juu prata om du vill svara när jag ringer lr om du ringer mig någon gång, skulle vara väldigt trevligt! För har vart hemma hela dagen med feber och halsont, inget kul och då får man hemlängtan...



Puss on youre sweet rumpa <3

Kommentarer
Postat av: ida

haha nejb jag har inget missat samtl, blää :( och jag har rint å sagt hej och smsat, men det blir lite mkt jobb nu och jag hinner knappt prata med nån, eller bara med dom som är inne på msn. illa. Vadå tunna väggar? :D hahaha! hum.. PUSS älsk, krya på dig!

Postat av: Robin Carlsson

Tunna väggar? :O

2008-09-23 @ 14:46:52
URL: http://www.finest.se/RobinCarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback