Ny dator, VeckoRevyn och 08

Japp som rubriken säger det så är det ungefär så som min dag har sätt ut, fast i omvänd ordning typ liksom :D + är fortfarande lite sjuk, men har inte tid för att vara sjuk mera, känns som om att jag missar för mycket! knasig känsla faktiskt, men jag vill dit, i alla fall när det inte är det dära tråkiga ämnet som också är en del av in inriktning :O haha! 
Dagen såg ut såhär typ.. Gick upp klocka 07:00 och va lite trött eftersom att jag inte kunde somna föränns typ 3 på natten, gick upp, platta håret, tog på mig, prata med pappa och mamma, gick till bussen, köpte en macka på pressburån, väntade på Lina och vi åkte till Stockholm. När vi kom till Stockholm mötte vi upp Jennie som skulle vara våran guide fram tills at hon började jobba :D mihi, vi gick och tog en fika, och sedan var det dags för VckoRevyn och Jennie fick hänga med. Efter besöket på redaktionen gick vi till Apples affär jämte och köpt mig en MacBook :D Helt GLAD!!! Sedan gick vi runt och Fröken Jennie var tvungen att åka och jobba... Lina och jag gick runt lite och sedan satte vi oss på Böffhaus, mumma! Sen gick vi och köpte tjejen ett par skor och sedan satt vi helt plötsligt på tåget till Nyköping igen, jag va la hemma runt kvart i åtta, så det blev en heeel dag :D 


Skön dag men helt slut! <3

Kommentarer
Postat av: ida

ååh påtala om platta håret, be syster din ta med min plattis hem hit så är du göllig, hoon kommer la i helgen (a) PUSS!

Postat av: therese

hmm, du ska ba be om saker duu ;D självklart sötis!

2008-09-26 @ 08:34:14
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback