TurkosVanilj, vad kommer bli av mig?

TurkosVanilj, vafan betyder det? Nytt ord vi fick lära oss på första lektionen i Marknadkommunikation. Inte det roligaste ämnet som man har, men det funka fick skratta i alla fall. Behövde jag, vet inte riktigt vad det är med mig, men saknar något just nu! Har inte träffat min familj på över en vecka, känns skumt, mina vänner är borta också, dom vill heller inte svara när jag ringer lr skickar sms och behöver prata :O Har ni DUMPAT mig?! Hoppas inte det faktiskt... Har också mobbats för min Göteborska heeela helgen verkligen, fredag-söndag, men stolt över den så bajjs på domdära! Ni vill bara prata lika fint som mig :D mihi!
Idag gick jag hem till Lina efter skolan och fick tårta, mums hade hon bakat! Sedan var jag latmask och köpte kines mat, blev jättesugen i söndags bara för att personen som styrde kontrollen satte på "50 saker du ska äta precis innan du dör" typ något sånt, så kom kines mat och båda börja spilla dräggel, haha. Fick ju ingen mat när man var på besök i 08, taskigt läge. Men det var smaskigt gött, men kinamuren i göteborg e änna goare ändå, smaskigt!


Grattis Lina på födelsedagen!!

    klassfest vk6 och vk5!

Yoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback