wonderbra

åhh har haft en jätte mysig helg, med världens bästa syster! Vi är ett bra syskonpar när vi inte storgnabbar (A) haha. Har typ inte vart något sådant i helgen, vi har ju inte träffats på över en månad, tror aldrig vo vart ifrån varandra såå länge!! Riktigt mys! På fredag kväll kom syrran till Nyköping och vi trodde att vi skulle orka kolla på film efter toasten jag gjort ordning till henne, men nej vi gick och la oss ganska snabbt. På lördagen befann vi oss i Stockholm, vi gick runt och shoppade heminredning både till mitt place och hennes Nya! Sedan gick vi och åt och efter det gick vi vidare till Espressohouse efter en stund för att fika efterrätt, mums... När klockan blev ganska mycket gick vi och träffa Elice och hennes 08pojkvän. Dom skulle nämligen också med på Jason Mraz, (orsaken vi åkte till sthlm för) och det var riktigt bra! Fast hans musik skulle man nog hellre sitta på en pub vid ett bord, men det var ju ändå riktigt bra, så musikalisk grabb den dära Jason ;d Jag fick köra hem på natten och fick öva lite mörkerkörning, kan va bra nu nä jag har Bethan här uppe ett tag (A). Idag så åkte vi och shoppa mat, tapeter och lite annat, Riktigt läckra tapeter hitta jag faktiskt :D Sen myste vi hemma efter några felkörningar eftresom att vi glömde köpa saker här och där och fick köra tillbaka. Mamma hade skickat med carro Lasagne och kanelbullar! Världens snällaste mamma som jag har!  

Nu har syrran åkt hem och jag plockade upp Lina i Katrineholm när jag lämnat av syrran där vid tåget så hon slapp byta tåg från Nyköping... Så fick jag sällskap vägen hem och ännu mera fika... haha. 


Carro ska köpa biljetter till T-banan. - Jag vill ha två stycken biljetter till Jamla stan (Gamla stan) hahah han hörde inte vad hon sa, mumla som en korv :D 
Jag tror att dörrarna var automatiska så står där som ett fån i typ 2min innan syrran trycker upp dem eftersom att man måste öppna dem själva :d höhö. 
Mycket annat också, så vi har fått skratta också:D


Tack Älskade syster för en goding helg <3

Kommentarer
Postat av: Robin

Sa ju att de var Jason Mraz ;D

Postat av: tess

.det visste jag ju din fiis :D

2008-09-29 @ 12:02:09
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: therese

sis du är bäst!!! saknar dej!!! snart kommer du hem och får se min nya lya,,,underbart (L)

2008-10-09 @ 22:11:07
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback