You´re the Voice

Åhhh! jopp Ida och Nadia va här förra veckan, och ja det blev super härligt. Helgen som jag längtade efter redan innan jag flyttade kom och den blev hur bra som helst. På torsdan när dem kom så åkte vi hem till mig och jag fick visa hur jag bor (även om jag inte kommit iordning riktigt för att jag ska måla om). Vi lagade mat och mums. Sedan åkte vi inte stan och gick till Rockbaren som har karaoke på torsdagarna men Nej, det blev ingen sång i micken för våran del tyvärr! Jag fick snacka engelska med några spanjorer, gud vad jag kan ;D höhö.
Fredagen åkte vi flickor te stockholm och skulle träffa folket från Halmstad :D Det blev party på fredan till ngt ställe som låg nere i en t-banestation :o vem lägger stället där? Lördagen kom det jag och Ida hade längtat efter Gröna Lund :D woho! Vi åkte typ allt! Jag har slutat att fega på saker som åker upp och ner och känner mig stolt, även om jag fega på den Tilt, men ni fick ju upp mig i den lilla (A) Bästa på Grönan va ju Spökhuset (även om Gasten  e 100 gånger bättre) Jag och Kim håller varandra stenhårt i händerna och i slutet skrämmer ¨något mig och jag råkar skalla Kim och han smäller näven i mitt ansikte, haha Förlåt Kim! (A). Sedan så ska jag ju absolut synas och ramlar baklänges och snubblar ner på marken för att en stubbe ger mig en hjärtattack!! HAHAH. Kvällen va det utgång och jag av helt död.
Söndagen skulle vi ha shoppat men eftersom att vissa va så SEGA så blev det inget med det, så vi hann äta och sen sticka typ... Men tack för en jättekul nyköping/stockholms helg!!

 

Helgen som va nu började redan i torsdags med Gruppmöte hemma hos cissi med middag, säger riktigt mums till det! Sedan så kom det mer folk från skolan och efter en stund drog vi oss vidare in till Rockbaren och karaoke där fler folk från skolan befann sig. Och denna kvällen blev det karaoke för min del, en trio med Tess, Cissi & Christel med To be with you, den gamla dängan med MrBig. Helena var ju inte dålig på att sjunga hon heller :D Sedan på kvällen gick vi och käka kladdkaka (A)

På fredan så va vi hemma hos Lina innan utgången och vi förflytta oss till en i VK5 efter en sund innan vi gick till Birgers. Haha tog armkrok med Daniel när vi skulle in så att jag säkert skulle komma in :) Jo och in kom jag, dem kolla bara på Daniel och ifta in oss, tack din lilla "gubbe" :D Du ska alltid få hänga med ut så att jag kommer in ;D höhö.

 

två stycken Lyckade helger och nu till helgen kommer min syster upp! Saknar er faktiskt väldigt mycket!!


yoo man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback