fallring nedåt.

Tiden går så fort, går det verkligen 60 min på en timma? Består fortfarande dygnet utav 24 timmar... Det känns faktiskt inte så för tiden går så fort framåt. Räknade ut att jag har en dag kvar som 19 år, fyra veckor kvar på min praktik, ca:11 veckor kvar tills sommarlovet, ca:32 veckor kvar tills nästa LIA/praktik-period och ca:49 veckor kvar tills examen... Okej examen är om typ 11 månader. Men däremellan har jag ju sommarlov och praktik, det kommer att gå snabbt. Förhoppningsvis får jag spendera mina andra LIA period i Göteborg också och då säger jag upp min lägenhet i Nyköping så mellan detta blir det också en flytt i november! Jag har bott i Nyköping i åtta månader redan, det är sjukt. 

Hoppas att inte ni tänker på tiden lika mycket som jag gör!



Kommentarer
Postat av: Sandric

Hehehe:D vet du vad det roligaste är man är ju halvvägs till 40 års åldern också!!! puss

Postat av: tess

men så får du inte säga, haha

2009-04-21 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback