osteopat = sociopat?

Okej min helg då... Kan ju säga att den redan började i torsdags. På dagen kom Christa och hälsade på mig på praktiken för att se om jag hade det bra. Fick ett samtal från ett nummer som hade 08 som riktnummer och undra med detta kunde vara, då var det Christa som inte hittade. Fick förklara vägen på enklaste sätt att hon bara skulle gå rakt fram till 7:ans port, så nära var hon! 

Efter dagens slut så mötte jag upp mamma och mormor för att shoppa lite födelsedags presenter från mamma och pappa till mig själv. Dem tyckte att det var bäst att jag fick välja mina egna kläder eftersom att det var det jag önskade mig! :D Efter att vi hade gått i flera olika affärer och kommit ut med massa kassar så började mitt knä göra såå ont, kändes som om att knät hade hoppat ur led :/ Vi satte oss och fika och jag blev så mätt!  Efter att stan började stänga åkte mamma och mormor hem och jag tog mig haltandes vidare till stationen där jag skulle hämta upp Jolly för att ta med henne hem till mig. 

På fredagen så ringer klockan 03:50 och det är dags att stiga upp, ganska pigg för den tiden. Pappa kör mig och Johanna till tåget som ska ta oss upp till Nyköping. Johanna hade hand om biljetterna och säger att vi ska sitta på vagn 1. När vi kommer på vagnen så stämmer inte platserna och sätena är enorma. Såklart så visar det sig att hon kollade på fel biljett, haha. Så det var bara att ta ner kryckorna + packning och traska vidare till nästa vagn. 

Väl uppe i Nyköping så går vi till skolan och träffar allt folk och det var mycket trevligt att se alla (eller dem flest som var där).  Efter samlingen så går vi och käkar jag , jolly och stefan. Sedan fick jag och johanna gå vidare till hemköp för att köpa lite käk till middag och frukost och stöter sedan på Moa för att få lite ärenden uträttade. När vi kom hem till mig så låg det väldigt mycket post som skräpade innanför min dörr.  Vi gick sedan oh la oss och somnade la i typ 2 timmar. 

Lördagen bestod utav att vi åkte till huvudstaden och shoppade. Väldigt trevligt fast kallt! Sedan så bar det hemåt och där skiljdes vi åt! :D


Nu sitter jag på kontoret igen efter en hård arbetsdag igår på bowlingen som resulterade i att mitt knä pajjade ännu mera... Väldigt jobbig dag med stora barnkalas, matcher och annan skit. 

Men idag skiner solen och det är bara två dagar kvar tills min födelsedag! Då händer det inte så väldigt mycket, praktiken, osteopaten (eller var det en sociopat som jag går hos Johanna?) och sedan möta mamma i stan för att kolla kläder och skor, sedan hoppas jag på en mumsig kalas-middag. Mitt kalas flyttar jag fram till lördagen så det blir släktkalas med utgång efteråt :D
ska bli dunder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback