pom pang boom!

Idag är det sista dagen på en snabb och härlig arbetsvecka! Veckan har gått fort och det gillar vi. 

Kom till kontoret för typ 15 min sedan och fick gå från backen som ligger mellan Kappel och Vasaplatsen. Där gick bussen sönder för helt plötsligt så pangar det till och det börjar ryka från hela bussen och man känner att det börjar bli varmt på golvet, huh! Av fick alla gå och hoppas att det gick bra där sedan, för var tvungen att skynda mig för att inte komma försent.  Hahah! Nu kommer the boss in och tydligen så har hans son börjat att ha gummiband över jeansen med olika färger. Hörde hur dem börja prata om det ute på receptionen och jag sitter och småler vid mitt skrivbord. Jag tycker ju att det är så uggly! Hjälp dem stackars barnen någon! Starta något nytt "mode" om det nu får kallas så...? 

Ikväll blir det film med flickorna, så får se vart det landar sedan. Ska nog baka någon kaka till sedan om jag hinner och orkar! 

Osteopaten igår gick bra, pratade mycket och sedan checkade hon mitt huvud. Tydligen har vi 22 stycken ben i huvudet och mellan dem finns blodkärl, ebb och flod haha. 




Som sagt Richard Avedon är min stora idol, han tar sådana fina svart/vita porträtt fotografier modefoton och allt!  som sagt, 
I love it!







Kommentarer
Postat av: ida

Vart tog dina bakverk vägen dåå?:D

Postat av: fanny

haha inte ngt snyggt "mode" precis :P scary bild! hehe tack för igår babe, de va myssss :D

2009-04-04 @ 11:22:28
URL: http://[email protected]
Postat av: therese

mina bakverk försvann med tiden eftersom att tiden försvann den med :/ Men det kommer, förhoppningsvis är det ni som står för dem när ni ger mig en picknick i present och rövar bort mig till slottsskogen ;D

2009-04-04 @ 12:10:33
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: therese

Inget modefoto där inte men porträtt i black an white och snyggt gjort e det också :D ses snart babe på våran promenad genom stan

2009-04-04 @ 12:11:48
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback