regnet droppar


Har nu vart på kontoret i en timma typ och sitter och kollar igenom tidningarna på nätet. När jag har kommit till den tredje tidningen så hittar jag en artikel som jag småler till och har ett skratt inombords. Är detta ett skämt eller va? :D Blir förvånad att en domare ger ut gula kort när en person lägger av en fjärt på planen. Hade det vart i USA så kanske jag hade förstått – där kan ju allt hända! Men nu utspelades detta i England, när en två lag möttes i en lägre division. Ena laget fick straff och när han ska lägga straffen så fjärtar en kille i det andra laget och domaren påstår att straffskytten missar på grund utav att han stördes av ljudet från prutten, haha! Fjärtaren fick gult kort, och straffen sköts om.

Utanför fönstret så verkar det som om att det har slutat att regna, kanske lite duggregn. Men hoppas verkligen att det blir bättre tills sedan när jag är tvungen att marschera ut och vi ska bege oss till Star bowling och rulla lite klot. 
Min mage kurrar och den vill ha mat. Hade gjort mig en otrolig läskande smoothie i morse och när jag ställer in mjölken i kylen ser jag att den är 4 dagar gammal. Tänkte att jag luktar på mjölken för är den inte sur kan jag ju dricka den, men tyvärr den luktade surt och jag fick slänga min delikata frukost. Varför tog jag inte bara yoghurten och frukten så hade jag vart mätt nu... Men nu får jag vänta tills klockan slår tolv då middagen serveras.


Hej hopp & snart e det påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback