våren för med sig en smärre allergi

Har våren kommit för att stanna? Det hoppas jag. 

Kom precis tillbaka till kontoret efter en lunch på krogen 28+ som tryckeriet Thrydells stod för. Först visste jag inte om jag skulle hänga med men tillslut så tänkte jag why not, kan ju bli trevligt! Och det blev det. Men tror att jag fått en liten allergi från förrätten där jag tror att det förekom skaldjur bakom en buske som jag inte märkte först. Började reta sig i halsen och jag fråga vad det var, och då var det tydligen mussla med skaldjurssås typ... En miss utav mig, ska nog inte roffa åt mig av buffén nästa gång! N känner jag mig bara lite svullen och mindre retad i halsen! Fick skölja ner med ett glas vin som jag inte ens e överförtjust i, men bubbelvatten klarar jag av ännu mindre! 

Praktiken går annars bra och solen skiner utanför fönstret och veckan e snart slut! Nästa vecka är det bowling som står på schemat på onsdagen, ska bli kul! 
På fredag blir det filmkväll med flickorna, får se vad det blir för goding film. Vill antingen se någon som man skrattar hur mkt som helst eller någon som man blir riktigt äckligt rädd utav :D

Just det ja, har klippt av mig håret nu igen. Känns skönt att få det kort (förlåt Moa kunde inte stå ut med det långa håret) hade det ju bara uppsatt i en teskeds-gumman knut dagarna in och ut... Jessica var lite feg för efter sa hon att hon hade kunnat tänka sig att klippa mig ännu kortare och jag ba men du fick ju fria händer. Så nästa gång ska det bli kortare i en annan frisyr! :D

Om 90 minuter så är dagen slut och då ska Therese till Osteopaten för sin migrän. 


ps: Fick också veta att Hisingen tydligen kallas röven (fast med Göteborg Ö, taket istället för prickarna)
ps2: Besiktigade bilen första gången igår, den blev godkänd så jag blev glad!





fotograf: Richard Avedon

Avedon måste vara en utav dem bästa fotograferna som finns! Älskar
hans verk! Vill gå på någon utställning med hans fotografier nu nu nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback