lortiga tår


I morgon kommer den här sötnosen och förgyller min vardag!


Dagen har nått middagsdags och jag är bara såå trött. Kom hem för en timma sedan och har vart i stockholm hela dagen. Morgonen började kaotiskt fick ingen frukost och fick inte med mig någonting utanför väskan... Hann i alla fall med tåget till Stockholm där jag fick ett otrevligt bemötande av morggontrafiken bestående av stressade männsikor som skulle till jobb/skola. Om dom nu måste stressa så mycket varför går dem inte upp lite tidigare och så att dem sedan kan gå hemifrån tidigare? Vid t-bane spärrarna på Östermalmstorg sitter AnnaKlara och väntar på mig. Vi möter sedan resten utav gruppen och tar oss vidare till Scandic där kundmötet ska äga rum. Det känns jätte bra efter mötet och vi ska nog få till ett väldigt bra arbete åt våran kund som är Goodiebag. Fick också se några kända ansikten, bland annat Filip&Fredrik hehe.
På tågfärden hem så satte sig en man sig jämte mig och han tog fram sin mac och jag blev lite nyfiken på vad han höll på med. Sedan när jag fick igång min telefon efter att batteriet tog slut kunde jag snabbt ringa ett samtal och berätta hur mötet hade gått idag. När jag hade lagt på så fick jag en fråga från honom. Han undrade om jag visste vilket typsnitt det var på en sak som han jobbade med. Jag försökte att hjälpa honom. Då hade han tjuvlyssnat lite på mitt samtal och hörde att jag höll på med formgivning. Vi började prata lite och jag gissade rätt typsnitt (stolt) hehe. Så dagens goda järning är gjord :)

Nu ska det bli middag, ska göra en omelett tror jag har lite stekta bacon från igår och broccoli i kylen ska bli mumsigt!


Ha en trevlig fortsatt dag/kväll ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback