cold response

Sitter själv i "ateljen" medans dem andra är ute och käkar en sen lunch. I bakgrunden har jag en salig blandning utav skön musik. Har äntligen kommit ihåg min inloggning till spotify, så nu kan även jag vara med i spotify-battlet här på kontoret.

Igår så var det kickoff hela dagen.Morgonen började med ett möte som höll på fram till halv fem sedan bar det iväg ut för öite mat på Kometen, och sedan gick vi till sportbaren för att kolla på Modo-Frölunda. Blev inte så mycket hockey tittande som jag ahde hoppats på, men trevligt var det. Sedan bar det av hem igen när matchen var slut, är ju en dag idag också.
Mamma och pappa är nu hemgångna från Thailand och jag har inte hunnit att träffa dem förutom på morgonen. Igår när jag kom hem från kvällens bravader så kom pappa nerspringandes från trappan och visade mig vart alla presenter fanns :D Kollade igenom snabbt och idag på morgonen kollade jag igenom lite mera. Ska ta lite bilder på sakerna och lägga upp. Fick den sötaste spegeldosan! och sedan fick jag (som jag upptäckte lite senare att den var exakt likadan) en sådan grön fin sjal som jag fick av Johanna för några jular sedan och då älskade jag ju den och jag älskar den lika mycket denna gången. Mamma kom hem med exakt samma färg också, lite komiskt att folk hittar massa fina gröna saker till mig :D
Nu äts det pepparkakor igen och det smakar ljuvligt i min mun!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback