dripp dropp

Nu har jag hållt på ett tag hät hemma, och ja jag e helt slut. Faster Pia + familj kom förbi för att hämta bäddsoffan imorse som skulle köras upp till deras nya lantsälle. Kände att jag inte bara kunde stå i dörren så beslöt mig för att hjälpa till att bära. Men tja, min hosta började att sätta igång efter det. Jag som hade tänkt träna imon så vi får hoppas på det ävenom jag inte tror att detblir så. Känner mig lite mindre febrig, men hosig är jag... Nästa vecka kommer mina föräldrar hem från Thailand och det ska bli kul att träffa dem nu! Har vart själv hemma nu sedan jag kom tillbaka till göteborg och bara en flyttkartong är uppackad, hur kommer detta sig!? :o Vet inte vart jag ska göra av allt...


Hittade ett sött kort på mig och syster när vi va i Thailand för några år sedan. Temat var: Vad kan man göra med saker man hittar på ett hotellrum och sedan springa runt i korridorerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback