en dag

Go morron på er därute i världen!

Nu är jag inne på min andra vecka på Tjuge22 och jag trivs. Det är en reklambyrå utav den mindre modellen som ligger vid Domkyrkan i Göteborg. Jag får göra lite olika saker och hoppas bara på mera! Just nu sitter jag med en utbildningsbrochyr och fixar det sista orginalsakerna på den (finliret) innan den ska gå iväg till tryck. Men samtidigt oroar jag mig för när jags ka hinna att göra eller änns börja sätta igång mina funderingar på slututsällningen som vi ska ha dem sista dagarna i mars. Men nu är det rätt så lungt på kontoret och min mage kurrar så jag tror min bordskamrat hör det :o Nu ska jag skriva ut brochyren och se om det duger.

Inatt kommer mamma och pappa hem efter semester i Thailand. Ska bli kul, har ju längtat efter dem. Men det sämsta är att jag missar middagen imon eftersom att det är kick-off och sedan middag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback