lonely


Bild över en liten del utav kontoret.

Sitter ensam på kontoret, förutom han som sitter nere i tornet. Känns skumt, gillar inte att vara ensam såhär. Läser igenom FMCK tidning som jag sedan ska få göra.
Jag som hade bakat och tagit med mig muffins idag. Ska det bara vara jag och Raffe som käkar sedan? Nä, det tycker jag inte! Får la ta med mig dem till mormor sedan annars haha :)

Imorgon så ska super-Fanny komma in och luncha med mig. Efter det så ska vi kolla på påfåglar som ska sitta på våra huvuden under nyårsfesten :D
Nej, nu ska jag sätta igång att uppdatera min hjärna med tidningen som ligger jämte mig.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: ida

varför blir aldrig jag medbjuden nu för tiden, me don't like!

Postat av: tess

Men häng med då! Men det e ju bara för att du alltid jobbar.

2009-12-07 @ 16:23:03
Postat av: Evelina

vilken nyårsfest? vilka påfåglar. ey?!

2009-12-07 @ 22:23:19
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Postat av: tess

Den som vi ska gå på när det är nyår. Vi ska ju hitta någon fest :P

2009-12-08 @ 08:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback