pepparkaka

Nu har nästan hela dagen gått, eller två timmar kvar innan jag slutar. Just nu håller jag på med ett inbjudningskort för ett företag som jag inte riktigt vet vad dem gör ;/ Och inte vad det ska vara för heller, men ojj då det e visst så som det kan gå! Är endå hyffsat nöjd så långt som jag har kommit.
Vi har också ingått en match i pepparkakor, haha.
På ett sätt vill jag gå hem nu för måste verkligen städa lite innan mina föräldrar kommer hem i natt. Hjälp godtas mot en middag! Imorgon bitti ska jag antagligen baka en tårta som mamma ska få i efterskott som dem sedan kan ha till middagen på kvällen som jag förmodligen missar... Eller så bakar jag på fredag så att jag själv får se hur den blir och om den smakar bra!


Nu ska jag ta mig en pepparkaka.
Och vill ge mig in i Spotify-battlet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback