har inget gott i hjärtat

Dagen har vart hur kul som helst förutom att jag är sönderstressad... Vi hade Grafisk Formgivning och massa små workshops, vi gjorde annonser till fiskfoder, wakeboard-landslaget och kurling. Vi gjorde också en bubblig radio reklam :D På fredag är det inflyttningsfest hos Familjen Brandkärr som dem kallar sig, och min luftmadrass skall med då. Imon ska jag visa den minsta i Brandkärrs-familjen vad det finns för goa drinkar som vi kan göra... Hon är sugen på PinkPanther, mummsa!

Måste få uttrycka lite av mina tankar, ta illa upp om ni vill eller känn bara att jag tycker som jag gör och ni som ni gör:
Tack så mycket! Ni tänker på alla andra när vi ska ut på äventyr och kan inte bestämma något. Men det går tydligen helt fantasktiskt bra att bestämma utflykter utan mig. Känner mig bortglömd av er. Skitsnack att det har gått fort för det hade bara vart att slå en signal och fråga om jag velat hänga med. För det vet ni att jag hade velat om ni bara hade frågat mig. JAg är den enda som tjötat om att åka iväg på skidor, och ni alla har sagt, Nej, skidor är blä vi vill till solen!
Måste få säga vad jag tycker och just nu är det detta som flyger runt i mina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback