Is this the world we created?!

Okej, sitter i skolan och väntar på att vi ska gå och käka. Maten serveras på Rockbaren och sedan ska vi tillbaka till skolan för att fira att VK5 ger sig av ;) Har ställt bilen i Brandkärr och tog cykeln ner till skolan, kan ju säga att det var kallt nerför backarna. 
Fick reda på att Tidningskompaniet tar emot mig för LIA också fast får en vecka mindre eftersom att dem inte kunde ta emot veckan innan. Men det funkar! Så jag är hemma i Göteborg under 2månader och får fira in den fina våren som vi får i götet :D lovelii! 

Okej, jag har säkert flera inlägg som har denn a rubriken som jag använder, men den är värld att användas flera gånger om! Har lagt till videon nu från Live Aid. Lyssna och NJUT!


/T

ps: VILL HA MAT! är riktigt uttråkad just nu!



Kommentarer
Postat av: J

jaa den är riktigt bra den låten, hur är det annars? Skönt att du fått LIA nu.

2009-02-22 @ 16:55:08
Postat av: fanny

Härligt gumman att du kommer hem :D Å grattis igen att du fick den platsen....miss you <3

Postat av: Evelina

jaaaa tess till gbg (L)

2009-02-23 @ 00:35:35
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback