Jeg ønsker sommer

Jeg ønsker sommer!

Helgen har gått jätte snabbt. Föräldrar+mormor kom på fredagen, och när jag kom hem från skolan hade dem monterat min "byrå-sak" i köket och i den stod det en överraskning, en matberedare som egentligen skulle vart bin 20-års present! Dem hade också bytt plats på tv-apparaterna och tagit upp den nya och ställt den på plats. 
På lördagen åkte vi till Öppen-Hand och där hittade jag en fåtölj, förvandlades från den fula ankungen till den fina stolen! Klädde om den med ett tyg som jag köpte. Tyget som blev över används just nu som ett drapperi till klädskåpet i sovrummet och ska sy kuddfodral, ska nog bli bra!
Har också köpt en ny klocka till köket, snyggsnyggsnygg! Fick ju en liten present av systern min när hon kom på söndagen, en virkad vit väst och en kalender :D 

Tack för allt familjen! <3

Ska lägga upp lite bilder på allt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback