Friends Will Be Friends

Första gången är alltid spciellt. Andra gången är ap-kul. Sedan fortsätter det tills att vi inte orkar mera. Vill att det ska bli första gången igen, den där speciella känslan...

Just nu tänker jag på Halmstad07, så himla,jädrans kul! Träffade trevliga männsikor, andra mindre trevliga, sov i stuga och hade den för oss själva för det mesta, sov i begagnade tält som Gävle lämnade kvar, översvämning i tälten, fiskmåsarna åt upp min mango som jag aldrig han att få. Det måste ha vart det jävligaste på hela resan, haha! Låt bli min frukt :D
Okej, Varberg! Borås-girlsen som gjorde sönder våra tält! VARFÖR?! Eve hoppade på deras bil, roligaste där alltså! Det var också Stockholm i September, och den helgen som dem tre små grisarna tillbringade där, det kan inget slå!

Saknar den där sommaren faktiskt. Det var mycket som hände då, roliga saker. Ser framemot Halmstad09 för 07 och 08 blev hur bra som helst i Halmstad, ge mig en sån vecka nu i sommar! Har ju bara en månad ledighet denna sommarn så mycket att göra detta lovet...

Nu får det avslutas med Halmstd07!

        

                


             

Kommentarer
Postat av: ida

satan va kul vi hade den sommaren. ingen slår våra små tripper hit å dit :D så sjukt kul! Men halmstad 09 ska bli underbart!! åååh vad jag längtar. Sen saknar jag ihjäl mig efter dig med :(:( kom hem nu tack!

Postat av: fanny

Ååååå de är så underbart, jag bara älskar Halmstad å jag älskar er, dig å alla andra flickor :D Vi bara måste åka till halmstad, halmstad är en del av oss nu ;) saknar dig sötnos!! Men snart kommer du hit, till idas födelsedag wohooooo =) love you <3

2009-02-04 @ 18:33:33
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback