A kind of magic.

One dream one soul, one prize One goal, one golden glance of what should be
It’s a kind of magic





Sverige klassade ut Kuba igår det 41-14 tror jag att det var :D Dem lekte med Kubanerna. Dem gjorde vissa snygga grejjer också som gjorde att det blev riktigt kul att kolla på! Idag blir det Sverige-Sydkorea, hoppas ju att dem ska vinna denna matchen också. Sydkorea spelade ju tydligen bra i deras förra matchen.

Nu är min tvättmaskin klar, och personen innan har inte tömt torkskåpet. Ringde mamma och frågade om jag kunde plocka ut tvätten och lägga den på bänken. Men vet inte om jag kan mää?

Har märkt att jag har kör ett Queen-tema på mina rubriker och i texten. Är det bara jag som är lycklig över det, eller har märkt det? Just nu hyllar jag dem ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag har också låttitlar eller låtcitat som rubriker i mina inlägg, smurf! Queen .. kom över dem. haha

Postat av: tess

det går tyvärr inte min fiskbulle!

2009-01-19 @ 08:53:10
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback