Älvan!

Idag har jag fått en stämpel! Min älva har fastnat på min nedre del av ryggen... Den är inte riktigt klar ännu, ska tattuera klart den nästa gång när jag kommer till Göteborg i Februari om inget snökaos inträffar (A).
Nu ska jag byta om, ska bara hitta några kläder så ska jag hämta upp Fanny så ska vi åka till Sandra och fira henne lite. Hoppas att eran kväll blir riktigt go, så som jag hoppas att min blir!











Detta är min Älva fast har
inte allt det krimset med, 
Kommer en bild när den
är helt klar på ryggen! (A)

Kommentarer
Postat av: Evelina

den kommer bli supernjas!

Postat av: ida

as snygg blev den ju, de lilla ja såg iaf (a) (Y)

2009-01-07 @ 21:35:17
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback