Another one bites the dust

Jag tror på spöken.  Det var lite läskigt igår... Har nog alltid trott på andevärlden på något sätt. Igår så kom dem till mig och ville att jag skulle se på tv. Igår innan jag skulle gå och träna så stängde jag av tv´n, och när jag tig på mig skorna så sattes tv´n på av sig själv :O JAg stod liksom i hallen fjärrkontrollen låg på bordet. Det va ganska läskigt. Tydligen ville något att jag skulle se på tv. Har detta kanske något med mina drömmar att göra? hah.

Johnny Depp filmerna är nu avklarade och skulle kunna se på båda två igen eller bara ha massvis med filmer som Depp spelar i och kolla på alla efter varandra! :D

Börjar bli hungrig så kanske dags att börja att skala potatis...

Kommentarer
Postat av: Christel

Klart det finns spöken hos dig. Tänk hur många lär ha dött i din lägenhet!

2009-02-02 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback