Breakthru

Asså, som jag fattar det skall Tv4 inte sända handbollen utan skickar över det till Tv4Sport :O Jag är SÅÅ ARG! För på tablån på nätet så står det inget om någon handboll på Tv4 och bara på Tv4Sport... Det måste vara fel! Är helt förtvivlad att jag kankse ska skicka in klagomål till Tv4?!?!

Annars har dagen vart bra förutom när jag såg Tv4 tablå. Var och tränade imorse, och sen bara tagit det lugnt. Kollat på en utav filmerna som Moa lånade ut till mig, Finding Neverland med Johnny depp. Han är ju bara så underbar! Sån bra skådespelare, han kan det han gör om man säger så. Filmen var också såå bra enligt mig. Velat se den filmen länge nu och hon kunde läsa mina tankar..! Efter att jag fått installerat Adobe-paketet igen på datorn så har jag kunnat lyssna på radion och se webb-tv på nätet, vet inte om det beror på detta? Så får hoppas att Tv4 sänder matchen på nätet annars imon som dem gjort under hela handbollsVM än så länge som jag fattat det eller om det bara vart eftersnacket...
Har inte fått gjort någon middag ännu, åt en stadig lunch... Men börjar bli hungrig så får ta lite musli med youghert :)
Denna helgen händer det inget heller, väldigt tråkigt! Men vad ska jag göra när folk åker hemåt på helgen? Men ganska skönt eftersom att jag har huvudvärk hela tiden och vill inte gå över, vill någon svara varför?!

Imon blir det förmodligen simning oh gym inne i stan. Sen måste jag köpa mer potatis eftersom att jag ska äta kassler med ugnsbakat mos imon, (som egentligen var dagens måltid men ingen potatis hemma) så tog fram lite extra kassler så jag kan göra matlåda och bara koka ris till :) höhö.

Nu ska jag se en till Johnny Depp film och glädjas till. Denna gången Edward Scissorhands. Har aldrig sätt hela filmen...


Hur många gånger har jag egentligen upprepat Tv4 i detta inlägget? :D haha

Kommentarer
Postat av: ida

8 gånger faktiskt, det gjorde du bra (Y) :D haha

Postat av: Evelina

haha tv4 is the shit

2009-01-30 @ 23:30:31
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback