Broken strings

Nu var det dags söto! Ditt inlägg.

Okej, det var nog mer än en månad sedan, men jag får ju inget från dig heller... :(
Jag har inte så mycket för mig, ligger sjuk och lyssnar på musik... Brukar ju bli så. Om jag mår bättre på fredag så ska jag simma efter mötet med Nyköpingshem, bara så att du vet vad jag håller på med på dagarna när jag är ledig.
I helgen så hade jag stökiga grannar igen, dem gick och ryckte i handtagen, men nej jag gick inte och öppnade, vågar inte göra det när inte ni är här (A) Kalla mig feg om ni vill, men lite läskigt när jag inte fått in mitt titthål heller och kan se vem det är som står på andra sidan dörren. Jo har fått en ny granne också, ni kankse får hälsa nästa gång.
Men jag har faktiskt en fråga till dig, Vad önskas i 20-års present...?! Det är ju typ snart :) Du behöver inte svara här, du kan svara genom att slå mitt nummer på telefonen när du har tid ;)


Pussen <3

Kommentarer
Postat av: ida

åååh blir alltid så glad när jag hittar mitt inlägg här, å så lessen på mig själv att jag inte tar mig min tid å ger dig ditt! gaah! jag är verkligen en sån dålig människa ibland! men nu gav du mig ett bra slut på dagen, för nu är det dax för sängen och detta kommer sitta i å ge mig en bra strat på dagen.. jag önskar mig ingenting tror jag.. bara kom hem å säg hej :D (A) pratade faktiskt med nadia idag om en ny nyköping tripp, kanske i mitten av mars ller när man fått pengarna i mars, låter de fint :D wiie. saknar dig min babe! du är värd allt! PUUUSS!

Postat av: tess

haha okaj, då slår jag in mig själv i ett paket med en stor rosett på (A)

Men ah, ni kan ju åka upp i mars med förhoppningsvis är jag i göteborg på LIA i 2 månader :D

Men ni kan ju hänga med mig upp när jag ska tilbaka på "återträff" efter halva tiden, då blir det party ckså på skolan säkert :D mihi

2009-01-15 @ 08:45:25
Postat av: Fanny

Vad snällt att jag fick vara med på ett litet hörn ;D mihi bilden <3

2009-01-15 @ 18:26:52
Postat av: ida

haha fanny tro dig inte för mkt där :D hon ville inte bara vara dum å klippa bort dig då hade du ju gråtit :D muhah! ahhhaa, men vadå när är praktik saken, början av mars eller :) sweet!

2009-01-16 @ 03:07:39
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback