Chili i ögat!

hoppa, chili, svarta luckor, mat och massa vänner... Vad är detta?! Tror att det var min nyårsafton! Och i år blev den riktigt lyckad, jag fick som jag ville att vi stanna kvar på en och samma fest och slapp springa runt och fira nyår på en busshållplats som vanligt för att vi inte hinner fram :D I år eller ska man säga förra året så tror jag att det hade blivit i en tunnel (A) haha. Så inga fyrverkerier här på skyn.
Vi har firat i Nordtsan, spårvagnen och på Frölunda torg, va e detta liksom. Så hade vi misslyckat igen så hade det fått blivit i en läskig tunnel tycker jag :D

Det nya året har börjat och första dagen på året som jag skall vara aktiv på så ska jag jobba. Sista dagen nu och sedan är det helgen och jag flyr från Göteborg på måndag upp till staden som vi kallar för "Nypan" typ. Sedan är dte ju inte lång tid kvar tills att jag kommer ner igen förmodligen eller att folk kommer upp. Min kära bigsister kommer den 25-26jan och helgen eftre så kommer min mor&far, sedan kommer jag hem i februari om det inte råder snökaos :O



Hoppas att det blir en dunderhelg för er med!


Kommentarer
Postat av: Evelina

wiiie tack för nyår (K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback