det är bara så det e

Jag dricker skummad mjölk medans mina naglar luktar apelsin.





Idag är det en bättre dag, har fått behålla det lilla jag har ätit om det var någon som var intresserad fast febern ligger kvar...
Fick precis ett mail från en reklambyrå som har tittat på min portfolio och han tyckte att den såg fin ut (A) hehe. Så han ville att jag skulle höra av mig när jag kommer ner till götet i februari så att vi kan boka in ett möte så att jag kan komma in och presentera mig... Håll tummarna för mig nu folk, jag vill göra min LIA på den här reklambyrån!! Så ska vässa på mitt smajle och ge järnet. Så nu måste jag ju ner, även om det är snöstorm. Inget stoppar mig nu.



   

       



Kommentarer
Postat av: fanny

Jäääii åå jag håller tummarna för dig baby :D Aawww va juu länge sen nu ju...är du sjuk? :( Love you my darling!

2009-01-15 @ 18:23:34
Postat av: tess

Va bra, kan aldrig bli för många tummar i vädret :D Jaa, tror att jag har/haft vinterkräksjukan :/ Njää, inte så länge har ju inte ens gått två veckor, längre har vi klarat :D moha

<3

2009-01-15 @ 19:05:45
Postat av: Evelina

du kommer knocka dem med din portfolio, speciellt om du råkar ha mig med på ngn bild.. ;D haha jag håller stortårna åt dig (Y) krya på dig nu. miss u!

Postat av: ida

ååh va roligt! det kommer gå super apa! det vet jag.. (a) kom igen nu, köör hårt :] <3

2009-01-16 @ 03:06:28
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: tess

eve- Det ironiska är att du är med! haha :D Bilden från idas almanacka är omarbetad till fullo och i min mapp!

2009-01-16 @ 08:43:25
Postat av: Evelina

.. aha . haha (Y)

2009-01-18 @ 22:01:35
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback